ابزار منو ثابت

خاکی شد

 ورس 1

آه

!!!

قاطی

پاتی

دست

!!!

من دست به هر چی زدم ،  قاطی شد

چرا دست به هر چی زدم ،  قاطی شد ؟

چرا یدفعه همه چی اینجوری قاطی پاتی شد ؟

 کورس 1

دل به چی بستی / در این زمونه ؟

دل بستن به هرچی / عین گناه می مونه

گناه من امروز / خود زندگانی است

که این زندگانی / عین گناه می مونه

 ورس 2

دست به زر زدم

زره ، زره زره آب شد

دست به پول زدم

پوله ، واشر زنگی شد

دست به بورس زدم

برگه هاش ، کپی رنگی شد

دست به چک زدم

ورقه هاش ، قلابی شد

دست به کار زدم

کاره ، ورشکسته شد

دست به بار زدم

باره ، شپش زده شد

دست به یار زدم

یاره ، پنبش زده شد

دست به جار زدم

جاره تو بوق بسته شد

دست به زار زدم

زاره ، تو گلوم خفه شد

  کورس 2

دل به چی بستی / در این زمونه ؟

دل بستن به هرچی / عین گناه می مونه

گناه من امروز / خود زندگانی است

که این زندگانی / عین گناه می مونه

ورس 3

دست به رایانه زدم

ویروساش راه اندازی شد

دست به یارانه زدم

بازارهاش دوبله سوبله شد

تاکسی سوار شدم

کرایش ، تاکسی متری شد

وارد اتوبوس شدم

بلیطش ، اسکناسی شد

چرا یدفعه همش اینجوری شد ؟

 کورس 3

دل به چی بستی / در این زمونه ؟

دل بستن به هرچی / عین گناه می مونه

گناه من امروز / خود زندگانی است

که این زندگانی / عین گناه می مونه

 ورس 4

چرا دست به هر چی زدم

یهوئی قاطی پاتی شد ؟

همه چی ، یهوئی قاطی پاتی شد

حتی ، دستهام رو که بهم زدم

از گرد و خاک زیادش ، درجا ، صورتم خاکی شد

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

استفاده از این شعر فقط با اجازه نگارنده مجاز میباشد . دلشوره 

  



نظرات شما عزیزان:

داریوش
ساعت2:12---23 ارديبهشت 1392
سلام... ممنونم از لطفت... ادد کردم
بازم بیا پیشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 17:31 ] [ دلشوره ]

[ ]